ביף בורגניון בטאבון

איזה כיף שהחורף כבר פה! הכנו לכם מתכון מושלם לביף בורגניון בטאבון - ארוחה קלה, טעימה, ומנחמת. מומלץ להגיש עם פירה בצד. בתיאבון!

כלים להכנת המתכון:

רכיבים:

הוראות הכנה:

מדליקים את הטאבון על אש הגבוהה ביותר. 

לוקחים פלנצ’ת ברזל יצוק ומחממים בטאבון , לאחר מספר דקות,  בוזקים שמן זית בנדיבות על הפלנצ’ה ומכניסים לטאבון לרתיחת השמן. מוציאים את הפלנצה וצורבים את נתחי הבשר מכל הצדדים לסגירת הבשר באופן מלא. מוציאים ומניחים בצד. 

לקוחים סיר ברזל יצוק/ קדירת חרס לשימוש בטאבון. מוסיפים 4 כפות שמן זית לסיר ומכניסים לטאבון לחימום השמן. מוסיפים בצלצלי שאלוט לצריבה מכל הכיוונים. מוסיפים את הגזר, הסלרי וחצי מכמות הפטריות ומכניסים לטאבון להמשך ריכוך הירקות. לאחר כ-10 דקות, מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים היטב. מסדרים את קוביות הבשר מעל הירקות, מוסיפים בקבוק יין אדום ואת ציר הבקר/עוף, את שאר הפטריות, עלי הסלרי ואת כל התבלינים. 

מנמיכים את אש הטאבון ללהבה נמוכה, סוגרים את הסיר היטב ומכניסים אותו עמוק לדופן הטאבון הרחק מהאש. בודקים עם מזלג את נתחי הבשר וברגע שהם רכים לגמרי ומתפרקים בקלות, ניתן להוציא.

עוד מתכונים לטאבון:

פוטטוס חלומיים בטאבון

טוב זה מתכון שאתם פשוט חיייייבים להכין! 😱 פוטטוס הכי טעימים בעולם מ4 מרכיבים בלבד! שימו לב לשלבי ההכנה כדי שזה ייצא קריספי עם טעם חלומי🤤💥

קרא עוד »

טבית בטאבון

איזה כיף שהחורף כבר פה! הכנו לכם מתכון מושלם לטבית בטאבון – ארוחה קלה, טעימה, ומנחמת. פשוט שמים בטאבון ללילה ומתעוררים בבוקר לניחוחות מדהימים. בתיאבון!

קרא עוד »

חציל מלנזנה

רכיבים: רוטב בשמל – חמאה/שמן זית, קמח, חלב/חלב צמחי, מלח ופלפל גבינת מוצרלה טרייה עגבניות מרוסקות דק – 400 גרם מלח גס ופלפל שחור שמן

קרא עוד »

No products were found matching your selection.